hos linnea igen ^^

hejhej.
Nu sitter jag hos Lögan idag igen. DAVIIIIIIDDDDDDD, DU FÅÅÅR FIXA NUDLARNAAAAAAAAAAAAA // Lögis.
Hon skrev som en kråka :p. Men ja ni kanske såg att vi ska käka nudlar (a). <3 Dää ska bli gött ;D. Men sen ska vi på dans. Jag har inte dansat på en hel vecka :o E inte det otroligt sjukt? Jag e assugen på å dansa just nu.^^ Men Carinas dans har jag inte dansat på TVÅ veckor :o. Jag va sjuk då :(. Så jag fick va hemma å ligga å tänka på hur jäkla kul dom andra har det... men men, man kan inte ro för att man ligger i 40 graders feber :(. <3 Men iaf, nu ska vi typ käka. Ska se hur det går för linnea i köket... tror inte det går sådär jättebra... :p <3
Men ha det bäst. Och vi ses senare alla som går i min grupp :) kisses



Linnea syster (a). Love u <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0